SV Café op Divosa Voorjaarscongres aanwezig

SV Café Live is samen met SV Land op dit jaarlijkse congres vertegenwoordigd. De stand van SV Land is ingericht als café. De catering en bediening zal worden verzorgd door medewerkers van the Colour Kitchen, mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Bezoekers kunnen zich ter plekke inschrijven op svcafe.nl. Het programma van het Divosa Voorjaarscongres is aangepast aan de actuele politieke ontwikkelingen. Harmke Pijpers zal bezoekers interviewen aan de hand van een aantal stellingen. Hier zullen video opnamen van worden gemaakt die geplaatst worden op SV-TV.

Over Divosa:

Divosa is de Nederlandse vereniging van gemeentelijke managers op het terrein van participatie, werk en inkomen. Divosa wil dat iedereen aan de samenleving deelneemt, het liefste door te werken. De vereniging ondersteunt haar leden bij deze missie. Dit doet Divosa door te lobbyen, het ondersteunen van professionele netwerken en het brengen van kennis en inspiratie. Zo publiceert Divosa vakliteratuur en onderzoek en is de vereniging gesprekspartner op bestuurlijk niveau. Lees meer op http://www.divosa.nl/over-divosa

– Het SV Café team